Co nowego ?

Aplikacje i strony mobilne napędzają sprzedaż w e-sklepach

Według najnowszych badań rozwiązania mobilne w polskich sklepach internetowych zwiększają sprzedaż, tak uważa aż 73 proc. właścicieli i menadżerów. Wykorzystanie mobilnych aplikacji i stron w e-sklepie to także dobry sposób na jego wypromowanie, twierdzi ponad trzy czwarte badanych.

szczegóły »

東海道 / TOKAIDO

Ukończyliśmy prace nad stroną WWW prezentującą bieżącą fotorelację z wyprawy „Tōkaidō – Droga Wschodniego Morza” w ramach przygotowania wystawy o tym samym tytule. Strona została wykonana w technologii responsywnej. Zastosowano szereg ciekawych i multimedialnych rozwiązań aby uzyskać atrakcyjny wygląd, łatwość nawigacji i przy okazji spójność z koncepcją wystawy.

szczegóły »

Jak gadać żeby się dogadać®

W ramach cyklu szkoleń dla menedżerów i specjalistów IT przygotowanych przy współpracy z Klubem CIO, prowadzonych przez Tomasza Kammela wykonaliśmy stronę internetową zawierającą informacje dotyczące prowadzącego, celu oraz programu szkolenia. Na stronie można również dokonać rejestracji na wspomniane szkolenie....

szczegóły »

IAB AdEx – wartość reklamy online w 2013 roku nadal rośnie

W porównaniu do porównywalnego okresu roku wcześniejszego jest to wzrost o 9,6%. Nadal dynamicznie rosną wydatki na reklamę wideo online, dzięki czemu reklama graficzna jest obecnie liderem dynamiki. Od roku 2013 w badaniu wprowadzono zmiany w metodologii – do monitoringu dodano wideo in-stream oraz RTB.  Branża reklamy cyfrowej w Polsce nadal notuje wzrost. Pierwszy kwartał 2013 roku zakończył się wartością 546,1 milionów złotych, co przekłada się na indeks rok-do-roku na poziomie 9,6%. Biorąc pod uwagę podstawowy podział reklam internetowych, wszystkie formaty zanotowały wzrosty. Najważniejszym kanałem jest nadal reklama graficzna, która pozyskała 41% udziału, czyli 2 p.p. więcej niż w analogicznym okresie zeszłego roku. Reklama graficzna zawdzięcza duży wzrost głównie dzięki dynamicznie rozwijającemu się wideo online, a także popularności social media. Na kolejnym miejscu ponownie znalazł się marketing w wyszukiwarkach (SEM), z 36% udziałem w torcie. Na kolejnych miejscach znalazły się odpowiednio: Ogłoszenia (16%) oraz E-mail (6%). Wart odnotowania jest także dalszy dynamiczny wzrost wydatków na reklamę mobilną, która osiągnęła ponad dwukrotną wartość w stosunku do porównywalnego okresu roku ubiegłego. – Obecnie wydatki na reklamę online rosną w stałym tempie około 10%. Tyle wyniosła dynamika w pierwszym kwartale roku 2013, podobnie jak w roku 2012. Nie są to tak spektakularne wzrosty, jakie obserwowaliśmy kilka lat temu, jednak – biorąc pod uwagę, że internet jest obecnie jedynym medium, które odnotowuje wzrosty – możemy mówić o stałym, umiarkowanym wzroście, który zachowuje swe tempo pomimo wahań PKB. Duży wpływ na dynamikę reklamy cyfrowej ma obecnie wzrost reklamy wideo online, który towarzyszy redukcji wydatków na tradycyjną reklamę telewizyjną, a także dynamika SEM, która nadal rośnie szybciej niż cały rynek – powiedział Paweł Kolenda, Manager ds. badań IAB Polska. Biorąc pod uwagę strukturę branżową, podobnie jak rok temu, najbardziej aktywny w pierwszym kwartale 2013 był sektor motoryzacji oraz finansowy. W czołówce nadal znajdują się także: handel, nieruchomości oraz telekomunikacja. W odpowiedzi na dynamiczny rozwój rynku badanie Adex zostało rozszerzone o nowe formaty reklamowe: wideo in-stream oraz RTB. Szczegółowo wyliczona zostanie także wartość formatów reklamy mobilnej.   Źródło: http://interaktywnie.com (przejdź do...

szczegóły »

Analiza przewag konkurencyjnych na rynku pracy specjalistów IT

Za nami kolejna owocna współpraca przy tworzeniu ciekawego projektu dla wydawcy pisma COMPUTERWORLD, IDG S.A. Badanie AudIT ma na celu określenie konkurencyjności przedsiębiorstwa na tle konkurentów, poznanie mocnych i słabych stron funkcjonowania działu IT, wzmocnienie pozytywnych cech przedsiębiorstwa, umocnienie wizerunku jako dobrego pracodawcy. Wdrożona przez nas strona WWW cechuje się nowoczesnością, przejrzystością, jest spójna z tematyką zagadnienia i opatrzona szeregiem czytelnych infografik oraz materiałów video. Oczywiście zgodnie z naszą polityką strona jest również dostępna na urządzenia mobilne....

szczegóły »

Strona WWW promująca wydarzenie „Generacja 70”

Z okazji wydarzenia „Generacja 70” zorganizowanego przez Państwowe Wydawnictwo Muzyczne S.A. zaprojektowaliśmy i wykonaliśmy stronę specjalnie na tą okazję. Strona WWW przedstawia sylwetki uczestników programu, jest spójna wizerunkowo z charakterem wydarzenia i ma charakter typowo promocyjny. Zastosowane rozwiązanie oparte jest o schemat siatki, dynamicznie dopasowującej obszary do zawartości. Na stronie można znaleźć skrócone informacje o uczestnikach oraz linki i materiały związane z wydarzeniem. Strona dostępna jest w dwóch językach oraz wersji mobilnej....

szczegóły »